"Чорні скриньки" робитого в Індонезії пасажирського літака розшифрували. Незадовго до катастрофи у літака відмовила система подачі палива в один з двох двигунів.
Про це повідомило видання The Wall Street Journal з посиланням на інформацію попереднього розслідування.
Слідчі зараз розглядають такий сценарій авіакатастрофи. Згідно з інструкцією, цей двигун потрібно було відключити. Літак Boeing 737 може летіти і на одному двигуні, а пілоти літака обов’язково тренуються для здійснення таких польотів. Але пілоти індонезійського літака порушили інструкцію і спробували відновити подачу палива.
У цей момент керування літаком було дуже складним через велику різницю в тязі двигунів, а пілоти могли відволікатися від нього, займаючись двигуном.
Експерти з безпеки заявили, що якщо автопілот раптово вимкнувся, то аеродинамічні сили могли змусити індонезійський літак опустити ніс і почати зниження, яке і призвело до падіння в море.
Нагадаємо, керівник відділу розслідування авіаційної безпеки Національної комісії з безпеки на транспорті (KNKT) Нуркахіо Утомо вважає, що лайнер міг розбитися при ударі об воду.
Також раніше РБК-Україна писало, що в Індонезії ідентифікували першого загиблого в авіакатастрофі. Йдеться про 29-річного пасажира, який проживав в Джакарті.